5. 8. 2014

Palm trees everywhere




Před pár dny jsem s kamarádkou točila video lookbook na můj YouTube kanál a rovnou jsem si řekla, že vyfotím pár fotek na blog, když už jsem na chvíli opustila můj letní alá bezdomovecký neupravený styl.

Stupnice ukazuje 30° teploty, ale chytrá Míša stejně zvolí černo-bílou klasiku a jako třešničku na dortu si vezme černou fedoru, aby ji její hlava plála teplem, jelikož ja už všichni víme, černá barva má moc ráda Slunce, proto ho tak neustále přitahuje - přesněji jeho paprsky.







top: OASAP
glasses, clutch: EBAY
hat, spiked bracelet: H&M
gun black bracelet: STRADIVARIUS


11 komentářů:

  1. Taky v létě chodím alá bezdák :D Hlavně pohodlně! Jinak outfit je super, ale nepečeš se v té kožené sukni? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten klobouček je suprový ! :) Také chodím v létě v černé.
    (S)měj se, krásko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný, moc ti to sluší:-) Ten top je boží!
    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky sladěný outfit a to tričko je boží!
    www.eliska-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten outfit je boží! :)
    http://beautybykatie01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na nové články! :))
    Tady jsi krásnáá! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už aby přibyly nějaké články :D
    Mimochodem skvěly outfit.
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti to sluší!!! :) Skvělá sukně! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Love it!
    You're blog is so perf, girl - I'm in love!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten klobouk. :D
    Moc Ti to sluší! A ta sukně je moc hezká!

    OdpovědětVymazat

 

Template by BloggerCandy.com